Misja i wizja

Misja

Od ponad czterech stuleci wódka stanowi jeden z najpopularniejszych produktów spożywczych na świecie, przedmiot fascynacji, obsesji i uniesień, wywierający znaczny wpływ na życie społeczne, kulturalne i gospodarcze, a także na wizerunek kraju za granicą. Misją Muzeum Wódki jest udokumentowanie oraz prezentacja tego fenomenu, w całej wielobarwności i złożoności zagadnień związanych z najważniejszym produktem alkoholowym świata.

Wizja

Muzeum prezentuje dzieje wódki, począwszy od podjęcia jej nowoczesnej produkcji przemysłowej we Lwowie w 1782 r. aż po czasy współczesne. Muzeum pozwala również na zdobycie wartościowego doświadczenia osobistego poprzez umożliwienie degustacji najlepszych, starannie wyselekcjonowanych gatunków szlachetnego trunku.

Strona Muzeum Wódki jest publiczna. Administratorem Twoich danych osobowych, które pozostawiasz odwiedzając nasz profil (m.in. imię i nazwisko lub inne Twoje oznaczenie, komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe, jest GOOD FOOD CONCEPT SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Warszawie (00-866), ul. Żelazna 68. Twoje dane są przetwarzane w celu efektywnego prowadzenia naszego profilu, w tym w celu przedstawiania Ci informacji o naszych inicjatywach i innej aktywności oraz w związku z promowaniem przez nas różnego rodzaju wydarzeń, konkursów, usług oraz produktów, a także w celach statystycznych i analitycznych oraz w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.

Pozostałe informacje o na temat danych osobowych, w tym o zasadach przysługującego Ci prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.