Mission and Vision

Mission

For more than four centuries now vodka constitutes one of the most popular food products in the world, an object of fascination, obsession, and ecstasy, having a significant impact on social, cultural, and economic life, but also the image of the country abroad. The mission behind the Museum of Vodka is to document and present this phenomenon in all of its multi-color character and complexity of issues concerning the most important alcohol product in the world.

Vision

The museum presents the history of vodka since initiating its modern production in 1782 Lviv, until contemporary times. The museum allows also to gain valuable personal experience by providing an opportunity to taste the best, carefully selected types of this noble drink.

Strona Muzeum Wódki jest publiczna. Administratorem Twoich danych osobowych, które pozostawiasz odwiedzając nasz profil (m.in. imię i nazwisko lub inne Twoje oznaczenie, komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe, jest GOOD FOOD CONCEPT SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Warszawie (00-866), ul. Żelazna 68. Twoje dane są przetwarzane w celu efektywnego prowadzenia naszego profilu, w tym w celu przedstawiania Ci informacji o naszych inicjatywach i innej aktywności oraz w związku z promowaniem przez nas różnego rodzaju wydarzeń, konkursów, usług oraz produktów, a także w celach statystycznych i analitycznych oraz w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.

Pozostałe informacje o na temat danych osobowych, w tym o zasadach przysługującego Ci prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.